Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Унесення майна до статутного (складеного) капіталу сільгосппідприємства

28.08.2025

Унесення майна до статутного капіталу – процедура, що вимагає взаємодії бухгалтера та юриста, оскільки включає: юридичне оформлення права власності та рішень учасників; бухгалтерський облік унесеного майна; дотримання податкових норм.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
31.10.2025
Ліквідація багаторічних насаджень: покрокова інструкція для бухгалтера
Чекліст призначений для бухгалтера агропідприємства та допомагає правильно оформити списання багаторічних насаджень із мінімальними ризиками. Документ охоплює основні етапи: підстави для ліквідації, оформлення первинних документів, бухгалтерський облік і податкові наслідки. Процедура ґрунтується на ...
06.10.2025
Ліквідація об’єкта основних засобів: документальне оформлення, облік та оподаткування
Підприємство експлуатує основні засоби (ОЗ), але рано чи пізно вони зношуються, виходять з ладу або зникають через форс-мажорні обставини. У таких випадках об’єкт ОЗ потрібно списати з балансу. Процес ліквідації включає кілька етапів: оформлення документів, облік у бухгалтерії та податкове від...
Популярне
17.09.2025
Організація та ведення військового обліку на підприємстві
Ведення військового обліку є обов’язком усіх підприємств, установ, організацій. Порядок організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів затверджено постановою КМУ від 30.12.2022 № 1487, а Порядок проведення призову громадян на військову службу ...
06.10.2025
Ліквідація об’єкта основних засобів: документальне оформлення, облік та оподаткування
Підприємство експлуатує основні засоби (ОЗ), але рано чи пізно вони зношуються, виходять з ладу або зникають через форс-мажорні обставини. У таких випадках об’єкт ОЗ потрібно списати з балансу. Процес ліквідації включає кілька етапів: оформлення документів, облік у бухгалтерії та податкове від...
27.10.2025
Перерахунок ПДФО за 2025 рік
Роботодавці мають щорічно проводити перерахунок ПДФО. Його слід здійснювати під час нарахування зарплати за грудень, а результати – показати в Податковому розрахунку за IV квартал. Тож розберімося, коли та як це правильно зробити. ...
Нове
31.10.2025
Ліквідація багаторічних насаджень: покрокова інструкція для бухгалтера
Чекліст призначений для бухгалтера агропідприємства та допомагає правильно оформити списання багаторічних насаджень із мінімальними ризиками. Документ охоплює основні етапи: підстави для ліквідації, оформлення первинних документів, бухгалтерський облік і податкові наслідки. Процедура ґрунтується на ...
06.10.2025
Ліквідація об’єкта основних засобів: документальне оформлення, облік та оподаткування
Підприємство експлуатує основні засоби (ОЗ), але рано чи пізно вони зношуються, виходять з ладу або зникають через форс-мажорні обставини. У таких випадках об’єкт ОЗ потрібно списати з балансу. Процес ліквідації включає кілька етапів: оформлення документів, облік у бухгалтерії та податкове від...
18.06.2025
Вирощування сільгосппродукції за договором про спільну діяльність
Чекліст розроблено для бухгалтерів і керівників сільськогосподарських підприємств, які планують організувати співпрацю на умовах спільної діяльності. Він допоможе правильно оформити угоду, уникнути типових помилок та мінімізувати податкові ризики, зокрема ризик визнання договору прихованою орендою з...