Унесення майна до статутного капіталу – процедура, що вимагає взаємодії бухгалтера та юриста, оскільки включає: юридичне оформлення права власності та рішень учасників; бухгалтерський облік унесеного майна; дотримання податкових норм.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Чекліст призначений для бухгалтера агропідприємства та допомагає правильно оформити списання багаторічних насаджень із мінімальними ризиками. Документ охоплює основні етапи: підстави для ліквідації, оформлення первинних документів, бухгалтерський облік і податкові наслідки. Процедура ґрунтується на ...
Підприємство експлуатує основні засоби (ОЗ), але рано чи пізно вони зношуються, виходять з ладу або зникають через форс-мажорні обставини. У таких випадках об’єкт ОЗ потрібно списати з балансу. Процес ліквідації включає кілька етапів: оформлення документів, облік у бухгалтерії та податкове від...
Ведення військового обліку є обов’язком усіх підприємств, установ, організацій. Порядок організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів затверджено постановою КМУ від 30.12.2022 № 1487, а Порядок проведення призову громадян на військову службу ...
Підприємство експлуатує основні засоби (ОЗ), але рано чи пізно вони зношуються, виходять з ладу або зникають через форс-мажорні обставини. У таких випадках об’єкт ОЗ потрібно списати з балансу. Процес ліквідації включає кілька етапів: оформлення документів, облік у бухгалтерії та податкове від...
Роботодавці мають щорічно проводити перерахунок ПДФО. Його слід здійснювати під час нарахування зарплати за грудень, а результати – показати в Податковому розрахунку за IV квартал. Тож розберімося, коли та як це правильно зробити.
...
Чекліст призначений для бухгалтера агропідприємства та допомагає правильно оформити списання багаторічних насаджень із мінімальними ризиками. Документ охоплює основні етапи: підстави для ліквідації, оформлення первинних документів, бухгалтерський облік і податкові наслідки. Процедура ґрунтується на ...
Підприємство експлуатує основні засоби (ОЗ), але рано чи пізно вони зношуються, виходять з ладу або зникають через форс-мажорні обставини. У таких випадках об’єкт ОЗ потрібно списати з балансу. Процес ліквідації включає кілька етапів: оформлення документів, облік у бухгалтерії та податкове від...
Чекліст розроблено для бухгалтерів і керівників сільськогосподарських підприємств, які планують організувати співпрацю на умовах спільної діяльності. Він допоможе правильно оформити угоду, уникнути типових помилок та мінімізувати податкові ризики, зокрема ризик визнання договору прихованою орендою з...