Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Порядок оформлення суміщення посад

29.04.2021 184 0 0


Ви хочете до основної посади (професії) працівника додати ще одну, щоб він суміщав їх. Розглянемо покроково, як установити суміщення.

Крок 1. Підбираємо вакансію

Переконайтеся, що у штатному розписі є вакансія за тією посадою, яку працівник суміщатиме зі своєю основною посадою. Якщо такої посади (вакансії) немає, її треба ввести до штатного розпису. Інакше суміщення неможливе і доплачувати за суміщення – не можна (лист Мінсоцполітики від 12.01.16 р. № 10/06/186-16). Наприклад, якщо інспектору з кадрів планують установити суміщення за посадою секретаря, у штатному розписі має бути вакантна посада секретаря.

Крок 2. Інформуємо працівника

Суміщення посад можна встановлювати за заявою працівника (див. зразок складання) або на підставі прийнятого роботодавцем рішення.

Якщо роботодавець ініціював суміщення, працівника необхідно повідомити про зміни в організації виробництва і праці не пізніше ніж за 2 місяці (ч. 3 ст. 32 КЗпП).

Якщо співробітник не згоден суміщати дві посади, трудовий договір з ним припиняється на підставі п. 6 ст. 36 КЗпП. У цьому випадку працівникові виплачується вихідна допомога в розмірі не менше від середньомісячного заробітку (ст. 44 КЗпП).

Крок 3. Видаємо наказ

Суміщення професій (посад) оформляється наказом роботодавця (див. зразок складання).

Чи може працівник ініціювати припинення встановленого йому суміщення посад (професій)?

Так, може. Якщо бажання достроково припинити суміщення виходить від співробітника, він повинен подати роботодавцеві відповідну заяву. На підставі цієї заяви роботодавець повинен видати наказ і передати його копію до бухгалтерії, щоб припинити нарахування доплати за суміщення (див. зразок складання).

Коментарі до матеріалу

Оформити передплату на розділ «Зразки»

Усі зразки в одному місці та завжди під рукою

1200 грн. / рік

Купити