Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Договір коворкінгу

14.05.2021 70 0 0


Приклад складання

<...>

1. Правова аргументація договору

1.1. Цей Договір є змішаним, а саме містить елементи договору приєднання, публічного договору, порядок його укладання регламентується ст. 641, 642 ЦК. Замовник не може пропонувати свої умови, а може лише приєднатися до запропонованого Договору. Виконавець бере на себе зобов'язання надавати послуги, визначені цим Договором, кожному, хто приєднався до цього Договору. Договір та його умови вважаються офертою Виконавця, підтвердженням якої є розміщення Договору на сайті Виконавця https://www.akwamarin.com.ua.

<...>

3. Предмет договору

3.1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику в користування частину (загальна площа 7 м2) приміщення, яке розташоване в бізнес-центрі «Аквамарин» (далі – бізнес-центр) за адресою: м. Харків, вул. Квітів, буд. 49 (далі – приміщення), для здійснення Замовником самостійної діяльності (бізнес та наукова діяльність, навчання, читання тощо), не забороненої діючим законодавством України. Характеристика приміщення наведена в додатку 1* до Договору.

3.2. За цим Договором Виконавець зобов’язується протягом оплаченого Замовником періоду надати йому послуги коворкінгу згідно з абонементом, обраним та оплаченим Замовником, та додаткові послуги згідно з додатком 2 у приміщенні Виконавця відповідно до умов цього Договору.

3.3. Відвідування приміщення здійснюється по перепустках (картках), виданих власником та/або законним розпорядником бізнес-центру, в межах графіку роботи бізнес-центру. Отримання перепусток (карток) для Замовника або його відвідувачів організовує Виконавець.

3.4. Замовник повинен користуватись абонементом особисто і не має права передавати права на абонемент третім особам.

3.5. Заборонено перебувати у приміщенні в стані алкогольного, наркотичного та іншого сп'яніння, палити на робочому місці, вживати спиртні напої, порушувати громадський порядок.

3.6. Робочі місця, передані в користування за цим Договором, відповідають санітарним нормам і вимогам техніки безпеки.

<...>

5. Вартість послуг та порядок оплати

5.1. За надані послуги Замовник сплачує Виконавцю суму, визначену за діючими тарифами Виконавця та обраним Замовником тарифним планом, які наведені в додатку 3.

5.2. Вартість послуг по тарифному плану сплачується Замовником авансом шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на рахунок Виконавця, зазначений у цьому Договорі або у рахунку-фактурі.

5.3. Вартість додаткових послуг, наданих Замовнику Виконавцем протягом строку дії абонементу, сплачується Замовником шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на рахунок Виконавця, зазначений у цьому Договорі або у рахунку-фактурі, протягом 3 (трьох) днів з дня отримання рахунку-фактури від Виконавця.

5.4. Послуги за цим Договором вважаються оплаченими з моменту списання з рахунку Замовника в оплату послуг Виконавця грошових коштів відповідно до обраного Замовником тарифного плану і/або переліку додаткових послуг.

5.5. У разі несплати послуг Замовником в порядку, встановленому цим розділом, у Виконавця не виникає зобов'язання з надання Замовнику послуг.

<...>

__________

* Додатки не наводяться.

Зразок для завантаження

Договір коворкінгу_Зразок.doc
Завантажити

Коментарі до матеріалу

Оформити передплату на розділ «Зразки»

Усі зразки в одному місці та завжди під рукою

1200 грн. / рік

Купити