Інструкція з охорони праці для молодшої медичної сестри-буфетниці
Читайте за темою:
Інструкція з охорони праці для
молодшої медичної сестри-буфетниці
І. Загальні положення
1.1. Дана інструкція є чинною для буфетниці-роздатниці відділення. Буфетниця-роздатниця допускається до роботи після проходження вступного інструктажу, що проводиться інженером з охорони праці при прийомі на роботу, первинного інструктажу на робочому місці, що проводиться зав. відділенням та повторних (1 раз на 6 місяців) інструктажів.
1.2. Особи, винні у порушенні цієї інструкції, підлягають дисциплінарному стягненню (зауваження, догана, сувора догана) і позачерговому інструктажу та перевірці знань з охорони праці та техніки безпеки.
1.3. Під час проведення прибирання буфетної та столової можуть мати місце такі шкідливі і небезпечні виробничі фактори: ураження електрострумом при неправильному і невмілому користуванні електроприладами, спотикання на нерівній або слизькій поверхні, поранення гострими предметами.
1.4. Буфетниця-роздатниця забезпечується спецодягом (халат, шапочка, індивідуальними засобами захисту).
1.5. З метою уникнення інфікування працівників від хворих слід суворо дотримуватися правил особистої гігієни та санітарно-протиепідемічних правил.
ІІ. Вимоги техніки безпеки перед початком роботи
Приступаючи до роботи, буфетниця-роздатниця повинна:
2.1. Одягнути халат, шапочку, перевірити робочий інвентар.
2.2. Ввімкнути освітлення, оглянути буфетну та столову, звернути увагу на справність електророзеток, вимикачів, намітити послідовність виконання робот.
2.3. У випадку виявлення будь-яких відхилень, несправностей, пошкоджень негайно повідомити старшу медсестру або зав. відділенням.
ІІІ. Вимоги техніки безпеки під час роботи
3.1. Впродовж робочого часу буфетниця-роздатниця зобов’язана дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку, інструкції з охорони праці, слідкувати за її дотриманням.
3.2.При виявленні порушень вимог техніки безпеки (несправність електрообладнання, порушена електроізоляція, обірваний дріт, від’єднане заземлення, пошкоджений електророзподільний щит), а також про нещасний випадок слід негайно поставити до відома зав. відділенням, інженера з охорони праці.
3.3. Під час роботи з електроприладами дотримуватись інструкцій по їх експлуатації, не працювати з несправними приладами, а також дотримуватись наступних вимог:
3.3.1.Не залишати ввімкненим будь-який електричний чи газовий прилад без нагляду.
3.3.2. Не користуватися первинними засобами пожежегасіння не за призначенням.
3.3.3. Не перекривати та не захаращувати запасні виходи л відділення, лікарні.
3.3.4. Не користуватися несправними розеткою, вилкою, пошкодженим електричним шнуром.
3.3.5. Не вмикати електроприлади при виявленні ушкодження системи заземлення.
3.3.6. Не користуватися електроприладами при відсутності захисних засобів (гумових килимків, надійної ізоляції, заземлення тощо).
3.3.7. Не працювати на висоті (драбині, підвіконнях) без додаткових засобів безпеки.
3.3.8. Не створювати протягів у приміщенні.
3.3.9. Не курити у приміщенні відділення та лікарні.
3.3.10. Відносити сміття у відведене для цього місце у спеціальній тарі.
3.3.11. Не торкатися вологими руками електроприладів.
3.3.12. Електричні світильники для чистки знімає електрик при відключеній напрузі (1 раз на 3 місяці).
3.3.13. Під час миття вікон необхідно використовувати запобіжний пояс, закріплений за допомогою страхового канату до надійних конструкцій приміщення; не можна ставити на випадкові предмети: стіл, стілець, табуретку, підвіконня.
3.3.14. При отриманні травми негайно повідомити старшу медсестру, зав. відділенням та інженера з охорони праці.
3.3.15.Не налагоджувати самостійно електромережу і не доручати це стороннім особам.
3.3.15. Не користуватися відкритим вогнем в приміщенні.
ІV. Вимоги техніки безпеки після закінчення роботи
4.1. Зачинити вікна в буфетній і столовій. Весь використаний в роботі інвентар скласти в чистому вигляді у відведеному місці. Перевірити, чи вимкнені всі газові і електроприлади, освітлення, в роботі яких немає необхідності. Привести в порядок своє робоче місце і передати його черговому персоналу. Дотримуватись особистої гігієни.
4.2. Сповістити старшу медсестру про всі несправності та недоліки, виявлені під час роботи.
4.3. Залишати зміну без здачі чергування категорично забороняється.
V. Вимоги техніки безпеки при аварійній ситуації
При виникненні аварійної ситуації (вибуху, пожежі тощо) персонал зобов’язаний:
5.1. Припинити роботу.
5.2. Попередити працюючих про небезпеку.
5.3. Поставити до відома старшу медсестру, зав. відділенням.
5.4. При виникненні пожежі діяти згідно з інструкцією (дії персоналу на випадок пожежі).
5.5. При необхідності провести евакуацію хворих з відділення згідно з планом евакуації.
Коментарі до матеріалу