Читайте за темою:
Інструкція з охорони праці №__
для завідувача (коменданта) гуртожитки
1. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ
1.1. До виконання обов’язків завідуючого (коменданта) гуртожитки допускаються особи, які досягли 18 років, мають освіту не нижче середньої спеціальної, не мають медичних протипоказань, пройшли вступний та первинний на робочому місці інструктажі по охороні праці, інструктаж з пожежної безпеки, інструктаж з електробезпеки на 1 групу, перевірку знань вимог охорони праці.
1.2. Завідувач (комендант) гуртожитки повинен проходити:
1.3. Завідувач (комендант) гуртожитку зобов’язаний дотримуватися:
1.4. Завідувач (комендант) гуртожитки повинен:
1.5. Завідувач (комендант) гуртожитки повинен знати і дотримуватися правил особистої гігієни. Приймати їжу, відпочивати тільки в спеціально відведених для цього місцях.
1.6. Під час роботи на завідувача (коменданта) гуртожитки можуть впливати наступні небезпечні та шкідливі фактори:
1.7. При виявленні під час роботи будь-яких несправностей, інших недоліків або небезпек на робочому місці, припинити роботу, негайно повідомити керівника і далі діяти згідно з його вказівками.
1.8. Завідувач (комендант) гуртожитки повинен знати:
1.9. Начальник (коменданту) гуртожитку забороняється:
1.10. Завідувач (комендант) гуртожитку несе відповідальність за невиконання вимог даної інструкції у відповідності з внутрішніми локальними документами та чинним законодавством Російської Федерації.
2. ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ПЕРЕД ПОЧАТКОМ РОБОТИ
2.1. Перевірити журнал «Прийому – здачі змін».
2.2. Прийняти доповідь чергового по зміні: при наявності зауважень, передаварійних ситуацій вжити заходів щодо організації їх усунення.
3. ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ПІД ЧАС РОБОТИ
3.1. Під час роботи завідувач (комендант) гуртожитку зобов’язаний:
3.2. Завідувач (комендант) гуртожитки повинен періодично проводити обхід будівлі та приміщень, перевіряти чистоту, цілісність інвентарю, обладнання, функціонування систем опалення, водо — і електропостачання, каналізації.
3.3. Завідувач (комендант) гуртожитку зобов’язаний не допускати захаращення коридорів, аварійних виходів, стежити за доступністю під’їзду і виїзду з прилеглої території спецтранспорту, недопущення проходу або проїзду на ввірену територію та приміщення сторонніх осіб.
3.4. При наявні недоліки в роботі, самостійно приймати заходи по їх ліквідації, при неможливості, інформувати адміністрацію навчального закладу.
4. ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ В АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЯХ
4.1. В аварійній обстановці слід сповістити про небезпеку оточуючих людей. Доповісти адміністрації навчального закладу.
4.2. При виявленні займання або в разі пожежі:
4.3. При загрозі життю покинути приміщення.
4.4. При виникненні поломок електроприладів, що загрожують аварією на робочому місці, необхідно припинити експлуатацію, а також подачу до нього електроенергії.
4.5. При інших аварійних ситуаціях (поломка систем водопостачання, каналізації, опалення, вентиляції та ін) перешкоджають виконанню робіт і нормальному проживанню, при неможливості усунення аварійної ситуації власними силами, викликати відповідну аварійну службу, повідомити адміністрацію навчального закладу.
4.6. При нещасному випадку негайно надати (організувати) першу допомогу потерпілому відповідно до Інструкції по наданню першої допомоги» вжити заходів до збереження обстановки події (стан устаткування і робочого місця), якщо це не створює небезпеки для оточуючих, доповісти керівництву і при необхідності викликати бригаду швидкої допомоги за телефоном 103.
5. ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ РОБОТИ
5.1. Привести в порядок робоче місце, вимкнути електроприлади від мережі, вимкнути освітлення, закрити вікна.
5.2. Прийняти доповідь чергового по гуртожитку.
5.3. Про всі виявлені під час роботи недоліки та про вжиті заходи щодо їх усунення повідомити безпосередньому керівникові.