Інвентаризація в ході податкової перевірки: чи потрібно оформляти ПН на недостачу?
Ситуація. У вересні на нашому підприємстві проходила документальна податкова перевірка, під час якої було проведено інвентаризацію запасів і виявлено недостачу товарів за звітний період березень. Перевіряючі донарахували нам ПДВ до сплати до бюджету згідно з п. 198.5 Податкового кодексу (далі – ПК). За результатами перевірки було складено податкове повідомлення-рішення (далі – ППР) за формою В4.
Запитання. Чи потрібно підприємству оформляти зведену податкову накладну (далі – ПН) для нарахування податкових зобов’язань згідно з п. 198.5 ПК? І якщо потрібно, то за який звітний період: за період виникнення недостачі (березень) чи оформлення ППР (вересень)?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року