Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як бухгалтеру почати свій перший робочий день на новій роботі

Перший день головбуха на новій роботі.

10 простих кроків швидко почати робити те, що потрібно босові.


Отже, завершені всі формальності і погодження у відділі кадрів і ось настає ранок першого робочого дня в новій компанії.
Згадую свій перший робочий день головним бухгалтером в одній з комерційних фірм і приходжу в жах від усіх тих страхів, які мене відвідували:
- з чого почати
- кому першому йти
- як зрозуміти, що потрібно босові
- а якщо я почну робити і не вийде
- як увійти в довіру і добитися співпраці від інших
Багато з вас можуть доповнити цей список своїми страхами.

І якщо з цим нічого не робити, залишити їх наодинці з собою, можна уявити собі наслідки всього цього?
....Через місяць, після того, як працюю, бачу незадоволене обличчя боса. Виявляється він хотів від мене, щоб я налагодила управлінський облік у відділі продажів, а не спілкування з податковою. А начальник відділу продажів чекав, що я йому автоматизирую облік доходів і тепер він усім говорить, що я ще і бюрократію з паперами влаштувала, вимагаю нікому не потрібні звіти і т. д. і т. д.
Чи буде така робота в радість?

Думаю, що через деякий час ви задумаєтеся - А чи потрібна я цьому підприємству?
А як було б добре, якби в перший день я прийшла на роботу і в мене був би вже план того, що потрібно робити, щоб без страхів і нервів і в задоволення! Щоб через місяць бос радів від того, що ви саме той, хто потрібен компанії, щоб начальник відділу продажів давав вам вчасно все, що потрібно і ще при зустрічі робив вам компліменти.
Давайте ж подивимося, як цього можна досягти.
Перше з чого потрібно почати:
1. Скласти список всіх тих постів в компанії, від кого вам треба побуде отримувати інформацію для своєї роботи. Безумовно ви не обійдетеся без:
- директора компанії
- керівників інших відділів – персоналу, маркетингу і продажів, виробництва, постачання, складу.
2. Скласти список всіх тих постів, куди вам потрібно буде віддавати інформацію, якщо вони не увійшли в перший список:
- податкова
- банк
- фонди
- інше
3. Знайти способи, як можна з ними познайомитися і поспілкуватися
- телефон
- пошта, адреса
поверх, кімната
- секретар , її телефон
4. Написати вітального листа, або зателефонувати і домовитися про зустріч
5. Скласти графік зустрічей з кожним
6. Підготуватися до зустрічі
- написати питання, які хотіли б задати. В першу чергу звичайно ж потрібно з'ясувати – Що потрібно від головного бухгалтера і що хотіли б від вас.
- Взяти ручку і блокнот
7. На самій зустрічі познайомитися, розповісти трохи про себе, про свої завдання, у чому буде полягати ваша робота, попросити відповісти на питання.
Рекомендація: намагайтеся записувати все, що вам говорять, щоб нічого не упустити. Дивіться на те, що записали і відразу з'ясовуйте всі слова, які вам були не зрозумілі. Особливо, коли даються якісь спеціальні технічні терміни, які використовують співробітники цієї компанії. Після цього вам буде легше розібратися з тим, що вам потрібно буде робити в першу чергу. Уточніть терміни, в якому вигляді потрібно надавати інформацію та інші нюанси.
8. Після того, як ви зустрінетеся з усіма людьми з вашого першого і другого списку зробіть свій план дій на перший місяць вибираючи те, що потрібно в першу чергу цим людям.
9.Узгодьте цей план з босом і домовтеся з ним, як ви будете спілкуватися, щоб обговорювати всі результати.
10.Почніть робити те, що ви запланували.

Ось так можна спланувати свої перші дні роботи в компанії і отримати задоволення від нової роботи, нових колег і нового боса.

Отже, вам необхідно зробити всього 10 простих кроків, які допоможуть вам швидко познайомитися з компанією та заявити про себе:
1) зробити список тих людей, від яких вам потрібна інформація
2) додати в нього тих, кому ви повинні надавати інформацію
3) знайти способи, як з ними можна зв'язатися
4) домовитися про зустріч
5) скласти графік зустрічей
6) підготуватися до зустрічі
7) провести зустріч, записати відповіді на ваші запитання
8) скласти план дій
9) погоджувати план з босом
10) почати робити

Пройшовши всі ці кроки ви не тільки з'ясуєте і зрозумієте свою цінність в компанії, але і зможете швидко зорієнтуватися і заявити про себе.
У вас для цього тепер все є!
P. S. Таку ж процедуру необхідно робити періодично, навіть коли ви вже працюєте в компанії не один рік і налагодили контакти. Таким чином, ви будете постійно розуміти,
що від вас хочуть і що потрібно, і давати саме це!

Світлана Позова,

Віце-президент

громадської організації

"Всеукраїнський бухгалтерський клуб"

Коментарі до матеріалу

Відсортовано: по часу за популярністю

Всього коментарів 1

Кращі матеріали